Lekcje szachów we Wrocławiu i przez internet dla dzieci i dorosłych

 

Oferuję nowoczesny system nauki. Praktyczny-opierający się na dostrzeżeniu przeze mnie słabych stron u ucznia i pracowaniu nad nimi. A także rozwijam mocne strony u ucznia. Łopatologiczne podejście czyli krok po kroku co robić przy ruchu by było najlepiej. Prowadzenie ucznia od zera do gracza turniejowego a potem zaawansowanego. Lekcje są prowadzone w miłej atmosferze dla ucznia. Dla najmłodszych bardziej w formie zabawy, ale też mają charakter dydaktyczny.

 

Nowoczesny system również polega na korzystaniu z najnowszych i najskuteczniejszych programów szachowych na komputerze oraz stron internetowych. Dobieram narzędzia pod konkretnego ucznia i do tego co potrzebuje poćwiczyć-dziecko co innego, dorosły co innego.

 

 

 

Więcej możecie przeczytać o moim doświadczeniu w zakładce: O mnie

 

Jak wyglądają zajęcia?

Nauka gry szachów we Wrocławiu

Zajęcia mogą odbywać się u mnie lub u ucznia. Siadamy sam na sam z uczniem i przeprowadzamy zajęcia. Biorę ze sobą bierki szachowe i szachownicę-takie jak gra się na turniejach. Również mam ze sobą książki szachowe, żebym mógł dobrać odpowiednie rzeczy dla ucznia a także laptopa dzięki, któremu pokazuję coś online i uczę ucznia wykorzystując narzędzia internetowe/komputerowe-szachowe.

 

Nauka gry szachów online

Zajęcia wyglądają tak, że łączymy się przez Skype. Widać mnie na kamerce. Następnie wchodzimy na chess.com i tam bierzemy sobie szachownicę i omawiam różne zagadnienia. Jeśli uczeń grał już partie to analizujemy gdzie robił błędy, żeby już nie robił. Wyjaśniam różne pojęcia szachowe, strategie. Robimy także taktykę, debiuty, grę środkową oraz końcówki. Zależy co kto potrzebuje. Jest specjalna opcja na chess.com gdzie i nauczyciel i uczeń mogą przesuwać figury. Także bardzo przydatna na zajęciach.

 

Motywacja i zaangażowanie u uczniów

 

Siłownia jest jedna z moich pasji i lubię to co robię a także lubię trenować ludzi i widzieć progres u nich. Jestem człowiekiem ambitnym i empatycznym-potrafię sie wczuć w sytuacje innych osób. Wiem, że nastawienie i motywacja to jedna z kluczowych rzeczy przy zajęciach i staram się jak najlepiej ją zapewnić dzieciom i dorosłym z którymi współpracuję.

 

 

Tanie lekcje, korepetycje z szachów

 

Biorę 30zł za 1h lekcji szachów

 

 

Cena zajęć jest uzależniona od długości treningów, ilości oraz lokalizacji.

Cele i plany treningowe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Czym się różnią moje zajęcia od zajęć innych trenerów?

+Dopasowane i zindywidualizowane podejście do każdego ucznia

+Przygotowanie do zajęć pod każdego ucznia

+Doświadczenie

+Praktyczne zajęcia

+Zawsze biorę ze sobą bierki szachowe i szachownicę (turniejowe), książki szachowe, zegar szachowy oraz laptopa

+Wykorzystywanie nowoczesnych programów komputerowych szachowych oraz narzędzi internetowych szachowych

 

Co czasem bywa u innych trenerów na lekcjach?

-Klepanie rok w rok tego samego na zajęciach(trenerzy starej daty zwykle)

-Porobienie kilku zadań podczas całej lekcji

-Lecenie schematem z uczniem i nie patrzenie czy rozumie czy nie

-Brak indywidualnego podejścia do ucznia

-Niewykwalifikowani, niedoświadczeni trenerzy

-Brak wykorzystywania najnowszych narzędzi szachowych do nauki

OSIĄGNIĘCIA UCZNIÓW

Opinie klientów

*Medale, puchary i nagrody na turniejach na szczeblu wojewódzkim, ogólnopolskim i turniejach międzynarodowych.

*Poprawa ocen w szkole na przedmiotach ścisłych u dzieci

*Sprawniejsze myślenie u dzieci i dorosłych(dorośli uczniowie mówili, że to zauważyli)

*Więcej pomysłów i lepszy proces podejmowania decyzji(również feedback od dorosłych)

*Wielokrotne zdobywanie kategorii(kolejnych poziomów) przez uczniów na turniejach

© 2019 Trener Szachowy Tomasz • Wszystkie prawa zastrzeżone